Nej, jag har inte alls tråkigt.



Nämn någon som gjorde dig glad igår: Anna :)
Vad gjorde du kl 8 i morse: Jobbade.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Drack oboy.
Det sista du sa högt: Är det här off eller?
Vad har du druckit idag: Apelsinjuice, hallonsaft, vatten och oboy.
Vad var det senaste du åt: Tuggar tuggummi nu om det gills? (annars en halv gul paprika)
Vad var det senaste du köpte: Tuggummi 
Godaste glass-smaken: Whatever piggelin smakar :)
Drömmer du mycket: För mycket oftast.
Mardrömmar: Minst två gånger i veckan..
Vilket ämne är roligast i skolan: Svenska.
Favoritlåt just nu: Soul meets body - Death Cab for Cutie
Vad ser du om du tittar åt höger: Mig själv.
Vad gör dig glad just nu: Det mesta :D
Favoritgodis: Fox :)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska. Men jag ska bli en morgonmänniska för min syster sa att alla som är framgångsrika i dagens samhälle är det. 
Bio eller promenad: Bio! 
Stjärntecken: Stenbock
Stökigt eller välstädat? Mitt emellan. Inte stökigt, men inte sådär så att man inte ritkigt vet om man får ha fötterna på bordet heller. :P
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Extremt tveksamt.
Antal timmar sömn inatt? 4...
Sov du ensam? Ja.
Vem sov hos dig senast? Anna.
Vad ser du fram emot? Att åka tillbaka till Stockholm :)
Vad vill du ha just nu? Julafton! (för jag vill veta vad Vanja har köpt till mig!! :D)
Vilken buss åker du oftast? 615

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback