Mc-semester i Norge - i bilder :)

Som ni säkert vet var jag, pappa, Mats och Svenne på motorcykelsemester i Norge för två veckor sen. Tänkte slänga in lite bilder från den trevliga resan nu så ni får se :) 



Stannade i Trysil för att äta, men det var stängt..


Så vi åkte någon annanstans och åt.. där de hade 0.8 liters coca cola glas :D


Och stora (sjukt goda!) pizzor!


Väl framme i Drammen (några mil söder om Oslo) där vi spenderade första natten :)


Den första av många naturbilder! (ska försöka att inte lägga in så många, men några måste ju vara med.)


Planerar nästa dags färd (det är dock inte min ölburk kan jag väl erkänna..)


En liten färja över en liten fjord :)


I'm on a boat.


Fikapaus med bra utsikt! :D


Utsikten :D


Vi hugger in på fikat :)


Jag kunde inte låta bli..


Pappa på en rastplats vid ett berg :)


Mer natur <3


Middag vid fjorden (även om den inte syns på bilden..)


Mer natur <3


Kan erkänna att jag är väldigt nöjd med den bilden. :)


Pappa med sjukt fin utsikt :)


Som ni ser blåste dock lite grann här..


Vatten <3


Samma ställe med pappa :)


Jag och pappa <3


Pappa och Svenne :)


Pappa och Svenne igen :)


Mer vatten <3


Hittade en sjukt fin stenbro!


Mats, pappa och Svenne :)


Fika på en till plats med sjukt fin utsikt :)


Jag och pappa :)


Sista kvällen. Och hon som fotade hade druckit lite vin ... därav fingret i kameran.. :P
Observera pappas fina tröja som han har bytt åt sig mot en Lillhärdals IF mössa på skidskytte VM i Östersund också :D 


Måste säga att det var några riktigt lyckade dagar och att vi hade riktigt mycket tur med vädret (för det hade ju ingenting alls att göra med yr.no appen på min mobil..inte alls :P)






Kommentarer
Postat av: erika

åh norge är så fint!

2011-08-03 @ 22:24:01
URL: http://www.littlesundancekid.blogspot.com

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback