Men min träningsvärk i armen påminner mig om känslan jag kände i hela själen under "Känn ingen sorg för mig Göteborg" igår, och om tårarna som inte kunde sluta rinna under "Jag vet vilken dy hon varit i"... det får mig att le och tänka på sommaren.

Undra om man ska gå och lägga sig kanske? Antagligen.
Imorgon är det valborg. Jag ska plugga hela dagen/kvällen. Känner egentligen för att sätta mig ute i gräset någonstans (om det är fint väder) och skriva, eller läsa. Men nej nej, jag ska plugga. Och tro mig när jag säger det, jag MÅSTE verkligen plugga. Känns som om jag ligger efter med uppgifter i varje ämne. I alla fall i: Svenska, engelska, samhällskunskap, grafisk kommunikation, matte och italienska. Det är väl ganska många va? Jo, och sen har jag ju dessutom italienskaprov på tisdag. Livet är härligt ibland alltså.



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback