Glad påsk! (om det är idag man ska säga det)

Tog mig i kragen, gick upp på övervåningen i min stuga (ovanpå tv:n på övervåningen är enda stället i huset det finns 3G nät) internetdelade med mobilen och kopierade ner skoluppgifterna jag ligger efter med till datorn så att jag kan göra dem utan internet (på bussen till Stockholm typ alltså) och sen så mailade jag även mina gruppmedlemmar angående svenska presentationen på tisdag som jag börjar få panik över. Så nu kan jag med gott samvete förtränga skolan en dag till. :) 

Igår satt jag på en uteservering i strålande solsken och åt trerätters och drack coca cola med extremt trevligt sällskap i sådär ungefär 6 timmar. En väldigt bra dag om någon frågar mig. Nu ska jag nog packa ner datorn i väskan igen.

Ha det bra och glad påsk!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback