Tacobar och tjejkväll.

Efter middagen på tacobar drog jag, Emelie, Vanja, Athena och Ida hem till mig för tjejkväll. Riktigt roligt. Vi tittade på idol, drack läsk, åt godis, "kollade" på film och bara allmänt umgicks. Riktigt roligt!


I centrum så var Vanja och Emelie riktigt roliga också. De kallade sig själva "Karl-Einar" (Vanja) och "Bengt-Åke" (Emelie) och så gick de runt och pratade något de tyckte var norrländska (snarare norska tror jag) och de låtsades att de inte fattade någonting alls. Riktigt roligt när de skulle åka rulltrappa/rullband och typ stod och testade med ett ben (som såklart åkte iväg) och de ba: Men shit, den rör sig! 
Och rulltrappa/rullbandet åkte förbi ett ställe där de säljer blommor. Så kassörskan stod och paketerade in en bukett med blommor och då klämmer Emelie ur sig (jätte högt) "Nej men de där ska inte paketeras, de ska ju planteras i naturen!" Haha, så himla roligt. Jag hängde på dem senare också (efter middagen) och då döpte de mig till Hasse. Haha.


De tyckte att det var roligt att knäppa egobilder och så klart hamnade de på min dator. Och då hamnar de här ;)



Nu ska jag äta mer godis, dricka cola och titta på The big bang theory.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback