Ryggen, nacken, huvudet, kroppen..allt!

Mår inte bra nu alltså. Snackar inte om psykiskt nu utan fysiskt. Har så sjukt ont i huvudet, ska snart stänga av datorn. Ryggen ligger helt fel, jag känner det, har nog aldrig legat såhär fel förut, vad fan har jag gjort egentligen!? Nacken gör ont, det bara dunkar, dunk dunk dunk dunk dunk..beror nog på ryggen. Mår allmänt dåligt i kroppen och känner att den där förkylningen som jag kände av för ett tag sen börjar slå ut på riktigt nu. Samtidigt som huvudet och ryggen och nacken, kanske också hänger ihop.

Mår jag såhär imorgon går jag inte till skolan, det pallar jag inte. Ska ta två alvedon nu, duscha huvudet i kallvatten (brukar hjälpa) stänga av datorn och tv:n. Dricka vatten och sen försöka sova, kommer ju knappast lyckas somna om jag mår såhär länge till. Det är typ det första som visar att jag inte är "helt frisk" att jag inte kan sova alltså. För jag kan alltid sova annars, har aldrig varit en sån som har problem med att somna. Förutom när jag är sjuk på något sätt. 

Nej, bort med teknologin nu. Huvudet går ju sönder.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback