Lyssnar på Drive-by Argument och känner för att vara lite tråkig

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"con il cuore"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Skåpet med kastruller och liknande
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Scrubs
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19.21
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
"But it's more than just fingertips" (tror jag i alla fall att de sjöng)
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hem från bussen, för typ några timmar sen
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
McFly live stream
8. Vad har du på dig?
Svarta ankelstrumpor, spetsleggings, svarta korta shorts, svart tischa, blå/svart typ rutig skjorta, långt halsband med uggla. (det här blev ju värsta "dagens outfit" känner jag)
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Den där fina drömmen som jag skrev om HÄR.
10. När skrattade du senast?
Idag
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Konstigt? Allt är konstigt egentligen om man tänker efter.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning? Är det här en utmaning?
14. Vilken var den senaste film du såg?
Star wars -The Phantom Menace
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En flygel, en Gibson les Paul, ett hus i ett varmt land, filmer och så vidare. Skulle skänka massa pengar till välgörenhet också.
16. Tycker du om att dansa?
Med rätt sällskap och humör (och någon cider hjälper också)
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte ens om jag vill ha barn, jag är 16. Men jag tycker att Nima är fint och det är ju väldigt unisex.
20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Mer än gärna.


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHA!!

Vad finns på väggarna i rummet du är i nu?

- Tavlor.

Vet inte varför men det var kul x)

2010-09-29 @ 20:32:03

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback