Lite stolt över mej själv faktiskt.

Först svar på Marrens kommentar: Nej, det ska inte vara Chewie! Det ska vara the master himself (Yoda) även om jag fortfarande är Chewie och du är Mr. Vader ;) Men det är ju bara för att jag inte fick vara Yoda för dej :'( 

Nu till poängen med det här inlägget, även om det aldrig är fel att skriva om Star wars. Och ja jag gillar det om någon har missat det, jag gillar typ allt som har en stor fet nördstämpel mitt i pannan :D
Men som sagt, åter till poängen. Tänkte bara säga att jag faktiskt har STÄDAT idag! Jag har ju bott här i exakt en månad och 2 dagar (insåg jag förut idag, tre dagar nu kanske dock om man vill. Men jag räknar inte att det är ny dag förns man har sovit) Måste nog också erkänna att det är lite smått pinsamt att jag missade att det var en månad nyss..hehe. Men oavsett, känner att jag total tappar ämnet här. Måste vara för att jag knappt kan hålla ögonen öppna ;) På den här månaden och de två dagarna så har jag inte städat en enda gång! För jag har helt enkelt skjutit på det (jag är bra på att skjuta på saker) 

Men idag, ja idag har jag faktiskt städat! 


Jag och min dammsugare, ny buddie buddies! (Y)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback