Kände hur den lilla svenska flickan började hoppa inombords.

Skulle gå och handla mat, kom till centrum och där var det massa folk. Ovanligt mycket folk. Såklart började jag undra varför, slutade sträva mot hemköp och såg mig omkring istället. Och insåg att en viss svensk pop sångare skulle börja promota sin nya skiva som släpps idag om typ 10 minuter. Så när Ola klev ut på scenen (som jag egentligen inte gillar) så började den där lilla svenska idol-nördiga flickan inom mig att hoppa. Kände mig tvingad att stanna och titta. Och jag måste nog erkänna att han var rätt duktig. Det jag verkligen gillade var att han faktiskt körde live, det händer ju inte alltför ofta nu för tiden tycker jag..


Knäppte en liten bild också och alla måste vi ju älska mobilkameror. :D

Kommentarer
Postat av: agnes

MEN NEEEEEEEEJ allvarligt, vet du hur less jag blev nu eller? JAG VILL OCKSÅ SE OLA!

2010-09-15 @ 18:21:50
Postat av: Niniz

Det är ju synd att dom nästan aldrig kör live nu för tiden! Är mycket bättre då.

2010-09-16 @ 17:00:17
Postat av: Svante

Ola är snygg!! <3

2010-09-16 @ 17:00:53
Postat av: Johanna

Jag var också där, han ägde!

2010-09-16 @ 17:01:22

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback