I'm working on it.


Lyssnar på världens sorgligaste låt (If I die young) och tränar på att le. Har aldrig riktigt varit min grej att inte göra grimaser på bilder. Men det ska det bli ändring på känner jag. Kan ju vara trevligt att kunna se seriös ut också, fast det känns ju sååååååååå fel. Och le så att tänderna syns funkar verkligen inte, jag återkommer om jag lyckas ;)
Fryser om fötterna också, då är det tur att man i alla fall kom ihåg sina tjockstrumpor (glömde min halsduk i Sveg, mamma ska skicka den) som jag dessutom har gjort HELT SJÄLV (ära vare gud i höjden, dessa har jag gjort på slöjden)

Jag vet att ni gillar mina knallblåa nylon strumpbyxor också, de är bekväma ;)

Nej nu blir det Toto och matlagning.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback