Huvudvärk..

Jag lyckades nästan inte sova något alls inatt. På grund av min huvudvärk. Jag fick väl kanske till någon enstaka kvart här och där.. så när jag äntligen lyckats ta mej fram till klockan 7 och väckarklockan ringde så kände jag verkligen att fan nej, jag pallar inte det här. Huvudvärken hade bara blivit värre eftersom jag inte lyckats sova. Och antagligen pga. av samma sak var jag helt yr och mådde bara allmänt skit. Ett telefonsamtal till mamma och sen blev man sjukanmäld för dagen..

Två alvedon senare lyckades jag somna och vaknade för ca 10 minuter sen (Y)
Huvudvärken är kvar, men inte lika hemsk som förut. Och jag är inte yr längre. Men jag mår fortfarande allmänt skit. Men jag tänker gå på skolan imorgon!! För då har vi italienska och det vill jag verkligen gå på!! 

Nu ska jag försöka få i mej lite frukost. 

Som ni kanske ser så ser jag ju inte alltför pigg ut på bilden. Påsar under ögonen och allt, hett värre ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback