Hunger..

Idag hade vi politikdag på skolan. Jag säger då det, politiker alltså. Jag har lyssnat på 7 representanter från 7 olika partier i över en och en halv timme. Blev jag något klokare av det? A clue: no. 

Det känns som att de tror att de ska få sina väljare på att snacka skit om de andra partierna. Fast de sa ju väldigt mycket annat också. Men jag har väldigt svårt att lita på politiker. Är Lina glad att hon inte får rösta i det här valet? A clue: yes.

Nu håller jag på att hungra ihjäl, trött är jag också.
Vet inte vad jag ska äta och det jobbiga är att jag typ inte ens kan äta förns jag har varit och handlat. För det saknas väldigt viktiga ingredienser oavsett vad jag ska göra, jag har inte varken mjölk eller margarin..
Så istället äter jag en macka och lyssnar på spotify, så länge..

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback