Helt slut.

Kom precis hem från skolan. Vi hade idrottsdag. Vilket betydde att vi skulle gå runt en stor sjö och göra massa olika grejer. Typ säckhoppning och sånt.. 


Mötte upp de flesta som skulle komma innan, eftersom ingen hittade. Hehe och han som hittade blev sen. Sen var det uppenbarligen längre än vad vi hade räknat med att gå. Så när vi kom fram var vi 10 minuter sena. Och då var det bara att börja gå runt sjön. Tre timmar senare var det bara att börja gå tillbaka, fast den här gången tog vi bussen till Täby centrum där jag och Vanja bytte till bussarna som går hem till oss. "Råkade" få med mej en cola och daimglass från centrum också, Oops! :D


Nu ska jag äta något.


Fin bild där känner jag, tänkte bara att ni ville se hur duktig jag har blivit på att göra flätor ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback