Bättre saker för mig..

Har inte uppdaterat så mycket idag. Ursäktar.

Har i alla fall varit på skolan, vi lekte med iWeb och pages och numbers och installerade massa nya program på datorerna (typ photoshop) och skrev loggbok på våra iWeb sidor. Det blev uppenbarligen fler "och" i den där meningen än vad som är okej, speciellt om man går författarlinjen. Men hey, ser det ut som att jag bryr mej? Nej tänk för att det gör jag inte! Just because I can liksom. (och nu var jag bara tvungen att skriva mig med EJ, just for the hell of it)

Ikväll blir det nog inte så mycket uppdateringar heller, bara för att jag kan!! Haha, nej då ;)

Ska faktiskt försöka städa lite och diska det där berget som ger mig mördarblickar.. och så tänkte jag göra programuppdateringar på datorn. Har inte gjort de som vi skulle göra än, så nu har jag jätte mycket att uppdatera.. typiskt mig -.-'

Vilken tur att jag egentligen inte behöver datorn ikväll då.

Så min kväll: 
Städa
Diska
Uppdatera datorn
Idol
Middag (som inte består av Billys pan pizza)
Någon film

Det var väl typ det.


Bjussar på en fin bild på mig och Kajsa från webbdesignen också. Vi kanske inte var alltför seriösa där mot slutet ;)

Kommentarer
Postat av: Moa Sundin

Verkar inte så roligt att bo ensam.. Måste göra massor av tråkiga sysslor.. Men det verkar ändå skönt, när man får göra vad man vill när man vill göra det ;)

Kanske också borde flyttat. Men nu blev det inte så.

Gillar din blogg förresten. Följer den slaviskt varje dag :}

2010-09-16 @ 17:03:37
Postat av: Gunnel

Fin bild

2010-09-16 @ 17:03:59
Postat av: Adela

Ja du har varit lite dålig på att uppdatera idag..

2010-09-16 @ 17:04:34

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback