Visa-kort









Funderar på att skaffa ett visa kort. Känns så sjukt mycket bättre än maestro som typ inte funkar någonstans (på nätet alltså) Men jag vill inte ha något tråkigt fult kort. Handelsbankens kort ser ju typ ut såhär:


Hur roligt var det liksom?

Kommer ju knappast skaffa ett visa före jul. Men jag har lovat mig själv att jag ska skaffa det innan min födelsedag (11 Januari) det måste jag bara göra! Men vad tror ni om ovanstående utseenden? Personligen tycker jag nog bäst om den första och den tredje. Men lite åsikter är alltid välkomna?? Kanske tar något helt annat, så kommer det säkert att bli. Eller så tar jag ett tråkigt fult. Tråkigt helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Jaha ett visa men då måste du smöra för mor och far

18år du vet!

2010-10-14 @ 09:15:59

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback