Vilket sammanträffande

Fick för mig att jag skulle googla "Sveg" nyss och se om jag fick upp någon rolig bild som faktiskt visar hur öde det är där. Den första bilden som kom upp var såklart på björnen, vad hade jag väntat mig liksom? Och sen ba: Det där är min granne, det där är min andra granne. Och sen några sidor bort ba: Jaha, där är jag också.

Ser ni mig? Antagligen inte, hehe. Det är jag som sitter ner med gitarren och micken mitt för ansiktet. Så typiskt mig, det ser bättre ut när man står men lat som man är så sätter man sig ner bara man får chansen ;) Haha. 

Nämen titta, nu kom det upp en bild på min pappa också.

Min pappa - andra från vänster.

Vad är oddsen för detta egentligen? Googla Stockholm och kolla om du hittar en bild på dig själv säger jag bara. Lycka till med det liksom - om du inte är typ kungen, då får du inte vara med. (Sorry Mr. Calle Gurre, det är inte personligt :P )

Kommentarer
Postat av: mimmi

fin blogg, allt bra? :)

2010-10-04 @ 08:12:47
URL: http://mimms.webblogg.se/
Postat av: sofia

Coolt!

2010-10-04 @ 19:31:56
URL: http://ssofiayouknow.blogg.se/
Postat av: Bengt-Åke

OMG!! OMG!! OMG!!

Jag känner en kändis!! :D

2010-10-04 @ 21:00:03

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback