Världens skönaste pyjamas

Sitter här i min extremt underbara siden pyjamas (som nog egentligen är mammas från början tror jag, bidrar till att den blir underbarare - snyggt ord där) 

Tittade på idol från i fredags nyss, hur kunde Sassa åka ut! Aja, måste nog erkänna att jag antagligen kommer att vara en av tönttjejerna som dör lite smått om Daniel åker ut. Har en hemlig crush på honom tror jag, fast det var ju inte så hemligt längre ;) Woops..

Nu funderar jag på att klä på mig och pallra mig till centrum för att införskaffa ett hopprep om de har det. *Thumbs up*


Är lite smått förälskad i den här låten just nu. Just det där "Come break me down. Bury me bury me. I am finished with you" och "You're killing me, killing me" skulle jag bara vilja ställa mig här och skrika. Den här låten fångar på något vis alla de känslor som jag själv inte riktigt kan sätta fingret på och den får mig på så sätt att må bättre. (Tackar Malin för den här låten)  

Såhär ser min underbara pyjamas ut förresten:

Och jag när jag är allmänt ofixad och jätte trött. Men hey, jag är inte så noga med hela "oh no, jag har inget smink. Jag kan inte gå ut genom ytterdörren" grejen ;)

Kommentarer
Postat av: erika

ÅH THE KILL ÄR TYP VÄRLDENS BÄSTA LÅT!

nee kanske inte. men fan vad bra den är. man vill bara rädda världen/skrika så högt man kan/slita ut sitt hjärta/gråta av lycka/springa 2896486 varv runt jorden när man hör den.

2010-10-10 @ 16:11:39
URL: http://percepteur.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback