Underbar dag!

Kom hem för en liten stund sen. Spenderade dagen med två av världens bästa personer, Vanja och Emelie.

Sprang till bussen eftersom jag försov mig, när vi tyckte att "nej nu är bussen väldigt sen här" så kollade vi tidtabellen och tydligen hade inte sl.se fattat att vi kollade på lördag och inte fredag. Så det var 30 min kvar tills bussen skulle komma och då hade vi redan väntat i 20 minuter..men men. Missade nästa buss p.g.a förseningen och fick vänta ytterligare 30 min. Men hey, tillslut tog vi oss fram till Vaxholm och Vanja :D Shit vad fint du bor Vanja!! I like :D 

Sen spenderade vi dagen hemma hos Vanja innan vi började resan in till stan, gick och köpte biobiljetter (Tusen gånger starkare) och sen gick vi och åt middag i kungshallen innan vi gick på bio. Gott gott och kul kul. :D 

Filmen var väl sådär, jag hade mycket högre förväntningar på den. Budskapet var bra, men själva filmen vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om.


Efter bion hamnade vi här. Och sen på Waynes coffee och sen bar det av hem. Men på lovet tjejer! Ska fixa det, måste fixa det!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Aww, va glad man blir när man läser det här! <3



Jaa, du måste se till att fixa det! Jag kom på att då kan vi ju försöka hitta Mr. C också! Vi måste helt enkelt ta reda på var han bor!!

2010-10-02 @ 21:36:04
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback