Tomtar det är vi allihopa, allihopa allihopa.

Nu har jag lov! Äntligen! 

Vi hade vanliga lektioner fram till 11.45 idag, sen var det lunch och sen SPÖKBOLL eller som skolan valt att kalla det (spookball) 

Våran klass var väl kanske inte den bästa på spökboll, vi förlorade alla våra matcher. Men vi var 12 stycken i vårat lag och alla andra var över 20 stycken! Inte riktigt rättvist, så nu tänker jag skylla på det. 

Men det var faktiskt riktigt roligt ändå. Och min skola är så härlig, vi kör spökboll på gräsmattan och dunkar partymusik på högsta volym och folk är utklädda och vi bara njuter av den fina dagen medan alla som går förbi kollar på oss som om vi har problem ;) Härlig skola helt enkelt! :) 


Människor.


Vanja passade på att njuta av vädret :) 


Endel gick in för det där med att klä ut sig rätt hårt. Haha.
Det fanns några stycken som hade klätt ut sig till Johnny Depps karaktär från Alice i underlandet också. Och det var ju nästan sjukt, de var riktigt bra utklädda! Med hatten och hela biten. Riktigt snyggt. 


Vi gick inte precis in för det lika hårt. Vi körde på tomteluvor. Men nästa gång! Då jävlar! 


Jag vet, jag passar inte i mössa. Men man får ju offra sig för laget ;)


Jag och Vanja, lite bländade av solen dock.. hehe.


Vanja, Felicia och Kajsa. Visst blev det fint när vi satte tomteluvan sådär på Felicia? :) 

Idag var en bra dag och jag var ovanligt glad måste jag erkänna. Har saknat den känslan. Lite sjukt att vi bara har känt varandra i ca 9 veckor. 

Synd att Emelie har gått och febrat ner sig dock. Krya på dig!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

I am krying på mej!

Men hallå!!! Vem vann då!? :O :P

2010-10-29 @ 17:07:33
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback