Tar hand om mig själv istället.

Borde nog städa, tvätta..plugga. Men jag orkar inte. Jag har ont i min häl, är fortfarande allmänt yr i huvudet och det känns mest som om världen inte samarbetar med mig idag. Inte teknologin heller för den delen. Men jag tror att idrottsprovet gick helt okej ändå.

Så istället för att faktiskt göra något vettigt skruvar jag upp volymen på min Biffy Clyro spellista och lagar mig någon god middag. Sen ska jag titta på film och äta efterrätt, det förtjänar man på en måndag som inte samarbetar. Om en vecka är det lov, då åker jag till Sveg, på onsdagen. Sen åker jag tillbaka igen. Världen är ologisk. Men musik, ja musik är nog logiskt ändå.

Jag tänker ha en ta hand om mig själv kväll. 


Take the pieces and build them skywards.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback