Kroppen säger ifrån

Jag tror det är dags att skärpa sig nu. Sova Lina, man måste sova. 

Jag vet att jag sover alldeles för lite, sådär typ 4 - 5 timmar varje natt. ALLDELES FÖR LITE. Och jag har mått allmänt dåligt fysiskt rätt länge nu. Yr i huvud och känner mig allmänt frånvarande och koncentrationen ska vi ju inte ens börja prata om. Dessutom har jag ont i huvudet ganska ofta och jag orkar ingenting. 

Så jag tänker nu tolka detta som att det är dags att skärpa sig. När jag knappt kan hålla ögonen öppna klockan 20.00 på en torsdag. Då är det dags att ändra sina rutiner. 

Så nu ska jag kolla klart på robinson. Och sen går jag nog faktiskt och lägger mig tror jag. Tur att det blir lov sen, så jag kan vila ut. Sen ska jag sluta med de här idiotierna. 



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback