I fell but I learned to fly.

I was forced to let go. But as I stepped out through the open door, I wonder what I have been waiting for.
The world is strange and beautiful, how on earth could I forget it all? And there are blue skies, blue skies.



Så här glad är jag just nu, på riktigt. Tittade på filmen "prinsessa" nyss. Älska :) Och jag blev så himla extremt glad när jag insåg att om några år så kommer jag att komma ut från ljushallen på skolan, springa nerför trappan ut på gräsmattan med en vit keps-liknande mössa och jubla av lycka, tillsammans med underbara människor! Jag blev så himla glad när jag insåg vilka människor jag kommer att ta studenten med! Hur perfekt?! :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback