Fredag

Sitter på skolan och väntar på att naturkunskapen ska börja. Har fortfarande ont i handleden, men inte lika ont som igår. Jag kunde inte ens böja den igårkväll. Hoppas att det går över snart, annars går jag till skolsköterskan på måndag. 

Glädjeruset från gårdagen sitter fortfarande i. Klart det gör haha. En av de bättre dagarna på VÄLDIGT länge. McFly och sen Håkan Hellström på det! Kan det bli bättre? Det enda som saknades var ju möjligtvis typ att jag hade vunnit en miljon..hehe. Men det kan jag klara mig utan ;) 

Kommer bilder från gårdagens skivsignering senare, när jag har slutat.

Vad ska ni göra ikväll då?
Jag ska lyssna på McFly och på min nya Håkan skiva och titta på idol såklart! :D 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback