Fika i Gamla stan

Hej hej, kom in genom dörren för någon minut sen. Hade en riktigt trevlig dag i stan med Jennifer, Maria och Frida. Jag och Jennifer (som tar samma tåg in till stan) mötte upp Maria på Drottninggatan och sen traskade vi iväg till Gamla stan där vi satte oss på ett fik och väntade på Frida som kom lite senare då hon försov sig ;) 

Så dagen spenderades i princip på ett fik i gamla stan med trevligt sällskap. Riktigt mysigt faktiskt. Jag är helt förälskad i Gamla stan, allting är så fint där. Mysigt liksom :) 


Frida och Maria. 


Jag och Jennifer. Jag ser lite smått sjuk ut, men det bjuder jag på. Förresten, när blev mitt hår sådär långt!? :O 

Nu ska jag äta middag och kolla på film. SEN ska jag börja plugga idrott till provet imorgon. Skjuter nämligen på det några minuter till helst ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Halllåååååååå..!! :O

2010-10-24 @ 19:51:55
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback