Engelska läxa var det ja..

Kom nyss hem från Täby centrum eller som folk här säger "täbban" (slå till mig om jag någonsin börjar säga det!) 

Hittade ingen mössa, tittade verkligen överallt, så istället införskaffade jag mig två par strumpbyxor och en plånbok (VÄLBEHÖVD!!!) kirrade ett Åhlens klubb kort också (ska fixa ICA och Hemköp också, kanske HM, antagligen :P) Sen tog jag en snabb runda inne på hemköp innan jag gick till bussen. Måste säga att jag aldrig har impulshandlat så mycket i en mataffär förut. Men det förtjänar jag tycker jag. Fick vänta på bussen i 30 min och hade så mycket tungt att bära så jag orkade inte gå hem, läste i "svinalängorna" under tiden (den där svenska boken) och frös arslet av mig. Shit vad kallt det är ute idag, och det kommer från en norrlänning liksom! 

Kom på att jag antagligen måste filma mig själv när jag lagar middag idag, sjuk engelska läxa, men jag som tänkte göra typ fläskfile och klyftpotatis, men orka göra det och spela in och förklara vad jag gör. Då måste jag ju förklara hur man gör en sås också. Nej, det blir nog wook och nudlar istället. Enkelt och snabbt. Bra och bra alltså. Hehe..

Nu ska jag äta alldeles för många riskakor, svepa in mig i täcket och titta på någon mysig film innan jag lagar middag. Ha det bra!



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback