En liten irritation så där på tisdagskvällen

Vet ni vad som verkligen irriterar mig? När man sitter på bussen och för det första så är ljudet värdelöst så man hör inte vilken hållplats de säger att man är på. Och för det andra så sitter det någon stor lång typ framför dig så du ser inte vad det står på den där displayen heller. Och nej, jag känner inte igen mig förns jag kommer fram till hållplatsen liksom. Förlåt mig, men jag försöker ju faktiskt lära mig va? Cut me some slack liksom ;) Hehe..

Sen när man i panik inser att shit, nästa är nog min hållplats så inträffar det där som är det värsta med allting. Stoppknappen funkar inte och man måste typ slänga sig fram på den där stora långa typen för att hinna trycka innan bussen passerat hållplatsen. Och sen glor personen på dig som om du är helt "retarded". Hur irriterande är inte det liksom?! 

I'm just saying.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback