Emelie Asp (a.k.a. Bengt-Åke, BH, Billig och Bråke)

Eftersom Emelie så fint påpekade att hon aldrig fått ett inlägg som bara handlade om henne så tänkte jag nu att hon kunde få ett eftersom hon är sjuk och så.

Emelie Sophie Maria Asp är en ytterst trevlig person som alla borde lära känna. Och de som inte känner henne får skylla sig själva, er förlust helt enkelt och jag är extremt glad att jag fick äran att bli hennes kompis! :) 


Bilden är inte för att stjäla uppmärksamheten från dig nu Emelie ;) utan för att visa att jag till och med offrar mina stackars ben för att du ska få stå bekvämt. (och att jag får hela Åhléns att titta konstigt på mig :P) hehe. <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad gullig du är! <3

Du är verkligen lite finare än alla andra! Du gjorde mitt liv när du valde att flytta hit! <3

FLYTTA ALDRIG FO HELVEDE!! (:

2010-10-29 @ 18:09:48
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback