Emelie är en hårig människa

Svar till pappa: Nej man måste inte vara 18. För att skaffa ett visa med handelsbanken måste man vara 16 :) Tror du inte att jag har koll? ;) 

Sitter och har datorkunskap nu (a.k.a. computerknowledge) det går väl inte precis framåt om jag ska vara ärlig. Stackars mig och Emelie, vi kommer få jobba häckarna av oss nästa vecka. Men hey, vi får väl skylla oss själva. 

Emelie sa nyss att hon var värsta hårig. Jag antar att hon menade på tröjan men jag valde att misstolka det som jag skrev i rubriken, det blev lite roligare så ;)

Jag försov mig imorse också, vaknade halv 9. Samtidigt när vi började egentligen. Sprang till skolan, 200 meter hemifrån inser jag att jag har glömt mitt paserkort. Bara att springa tillbaka och hämta det. Blev 25 minuter sen och jag fick ingen frukost. Trevligt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback