Det verkar som hon överlevt, sen sist jag såg henne

Lite bilder från Håkan Hellström signeringen i torsdags. Bilderna är tagna av Erika och Matilda. Förutom de med sämst kvalité för de är nog tagna med min mobil ;)


Stressade till tåget direkt på minuten när vi slutade. Det blåste och det var kallt, men vi var glada ändå. Fast jag glömde att man borde titta in i kameran också ;) 




Åka tåg :)


I kön vid Bengans. Man var ju tvungen att posa med nya skivan :D 


En bild som jag faktiskt knäppte, med Erikas kamera så att Erika också kunde få vara med på bild :D


Sen dök Mathilda och Matilda upp också. Trevligt trevligt att träffa nytt folk ;)


Som Matilda skrev på facebook till den här bilden. Författare.
Haha. Från vänster:  jag, Felicia, Erika, Agnes och Julia.




Jag, Erika, Felicia och Julia sprang på Mc Donalds och köpte middag till hela gänget (Y) 


Efter en lång väntan så kom vi in också, en liten fråga. Har mitt hår verkligen blivit sådär långt!? :O Hur gick det till?? 


The man himself. (Erikas bild)


Min autograf. :D 

Ja det får räcka med bilder tycker jag. Nu ska jag lyssna vidare på "jag vet vilken dy hon varit i", "man måste dö några gånger innan man kan leva" och sen blir det "river en vacker dröm" Älskar den nya skivan!

Kommentarer
Postat av: agnes

min sängkammarblick på åttonde bilden, vill ha mig själv

2010-10-16 @ 13:55:41
URL: http://ingetinget.blogg.se/
Postat av: Malin Palin

SVIN!

2010-10-16 @ 14:30:26
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback