Can you dance like a hippogriff?

Har den låten på hjärnan, "can you dance like a hippogriff nanana nanana nanana?" Har gått med i skolans Harry Potter förening, nördstämpel rakt i pannan here I come. Det var jag och några av tjejerna från klassen som bestämde oss för att göra det som en kul grej :D Haha. 

Nu har vi engelska, det är väl inte precis lika roligt som jag tyckte att det var på grundskolan men hey, I will survive! 

Gjorde läxförhör nyss, som jag lite smått hade lagt på hyllan och glömt bort, hehe. Men jag hade ändå 20 av 20. Det är alltid bra när man får välja glosor själv för då behöver man ju inte ta så många svåra ;) Kom inte med något, "men det är ju för att du ska lära dig" crap nu. Jag tror inte någon bara tar glosor som de inte kan. Seriöst? 

Jag vill mest gå hem nu, hem och mysa ner mig själv under täcket och titta på film. 2 timmar och 15 minuter kvar..det klarar jag. 


Ge mig den bokhyllan med allt innehåll tack! :D

Kommentarer
Postat av: Athena

Yeey, Harry Potter ftw ^^

2010-10-11 @ 14:52:12

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback