Ännu en söndag

Alltså seriöst, vad händer med helgerna? Man hinner knappt blinka och så är det söndag igen. Hopplöst det där känner jag. Men den här helgen var i alla fall en bra helg :D Det är ju alltid någonting, men jag känner mig så sjukt opepp på att gå till skolan imorgon. Men men..


Här sitter jag och drömmer mig bort mot varma länder men mest mot frukost. Hehe.

Det verkar blåsa rätt mycket ute idag, får se om jag orkar ge mig ut i höstvädret. Skulle faktiskt ha behövt köpa en mössa. Typiskt. Vi får se. Annars ska jag plugga rätt mycket idag också, läsa i den där boken som ska vara utläst till svenskan på tisdag och plugga italienska. Ja, det är mycket viktiga saker som jag faktiskt inte kan skjuta på mer nu och så kanske jag pluggar lite naturkunskap inför provet på fredag men känner jag mig själv rätt så skjuter jag på det till på torsdag.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback