9933 ord to go.


The Line-pose. (antagligen värsta fjortis posen också..men det kan jag nog leva med)

Sitter och rättar om en berättelse jag skrev för ett tag sen. För jag håller ju på att skriva på del två nu och insåg att jag har lyckats ta bort den rättade versionen av del ett från datorn (både den här och den i Sveg). Lyckat -.-' 
Har den dock utskriven så nu sitter jag och rättar om hela alltihop. Måste nog tacka min datalärare Per för att han sparade mig en väldig massa tid när han svarade på mitt mail och såg till att jag slapp sitta och ändra vartenda "mej, sej, dej" en gång till (japp, på den tiden skrev jag så. Har väl nyss slutat med det tror jag) 

Snart kommer Emelie och Vanja också! :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback