The evolution of my hair




Förra inlägget gjorde mig lite nyfiken på hur mitt hår har förändrats under åren. Inte så intressant för er kanske, men detta är min blogg. Jag gör som jag vill :D Hehe.
Roade mig i alla fall med att gå igenom min bilddagbok efter massa gamla bilder, kom fram till att jag nog borde ta bort det kontot. Hemska bilder finns det, men det kan ju vara kul att ha någon gång liksom...

Oavsett, jag tror jag hittade endel ocharmiga bilder, ursäktar isåfall ;)


Inte för att jag hade så mycket att säga till om just där.


Lugg har jag tydligen haft också. Alltså, jämn lugg liksom.


Jag hoppade några år. Men under de åren hände det nog i stort sett ingenting.


Bort med mittbenan


Sen verkar det inte som att jag orkade fixa håret mer. Snygg pose btw.


Kort kort.


Sen körde jag hårt på det där ett tag. Orkade väl inte fixa håret all over again.


Sen kom luggen tillbaka


Sen vet jag inte vad det blev. Halvlugg och allmänt fjortis pose.


Sen blev det i alla fall sådär. Färgade ögonbrynen gjorde jag också.



Sen blev det mörkt.


Ljusare (världens fulaste bild) och orkade väl ännu en gång inte med luggen


Men jag verkar ha varit envis med luggen alltså.


Sen blev det den där jävla luggen som krävde så extremt lång tid varenda morgon. Och mycket hårspray krävde den också.

Samma frisyr som ovan, en annan vinkel bara ;)


Sen kom min blonda slinga till världen.


Sen gav jag upp luggen igen.


Och nu ser det ut såhär. Har kvar slingan, den syns bara inte på den här bilden.


Ja jag vet, intresseklubben antecknar! Hehe. Nu ska jag laga mat. 





Kommentarer
Postat av: Vanja

Om man ser från början till slut känns det som att du mognat något otroligt! Och du hade allt dina fjortisfaser xD

2010-11-15 @ 20:48:41
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback