SVT - ABC

När vi kom till lunchen idag så var det en gubbe som stod och filmade. Sen när vi satte oss vid ett bord så filmade han oss, det kändes ju liiiiiite obekvämt. Man sitter och äter, väldigt glamoröst liksom ;)

Sen kommer det en lite yngre kille än han om filmade (haha, nähä) och han hade en mikrofon med sig. Och vi bah: oh no! 
Sen så ställde de lite frågor till mig och Emili om skolmaten. Och jag tror dessutom jag sa mitt efternamn fel. Lyckat ;) Hehe. De kom i alla fall från Svt Abc och det skulle sändas på tv idag eller imorgon. Jag och Emili kom fram till att vi säkert kommer bli bortklippta. Roligt. "bortklippta scener" hehe.

Om vi blir med och jag hittar det på intranätet så kan jag försöka länka det eller något. Intressant när jag bah: maten är bra. 
hehe. Men ändå ;) 

Och Vanja hade värsta bästa svaret på hans fråga. Men sen intervjuade de inte henne. Lite roligt. Men jag lider med dig buddy ;)



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback