SÖMN!

Jag håller definitivt på att bli sjuk nu. Hur vet man det - jo jag kan inte sova och känner inte för att äta. 
De ultimata bevisen på att jag håller på att bli sjuk.

Det är lite irriterande dock, för jag börjar 08.30 imorgon och lyckas inte somna. Och jag måste verkligen sova mer. Skärpning Lina! Ja, jag ska väl gå tillbaka till sängen och försöka sova igen. Men förväntar mig inte att lyckas somna än på ett bra tag. Kommer antagligen att ligga nerbäddad i soffan hela helgen med varm oboy och titta på film. Och leva på halstabletter. Om jag känner min kropp och dess "symptom" rätt. Kul. Tur att jag inte har några planer för helgen som jag kommer behöva ställa in, annat än att panta flaskor. Men det kan jag ju göra någon annan gång. 

God natt då.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback