Schleep tajt.

Jag blir alltid lika irriterad på mig själv när jag inser att klockan är såhär mycket. Jag skulle ju skärpa mig!

Fastnade på youtube med massa Leonardo DiCaprio intervjuer. Han är helt klart min favorit skådespelare! Och då kan man ju titta på hur många klipp som helst :D 

Nu ska jag gå och lägga mig i alla fall, tänkte sova med flätor inatt. För jag har ont i nacken igen och då kan man inte ha en boll på huvudet när man sover (obekvämt) och jag orkar inte ha utsläppt för mitt hår är så statiskt just nu så då fastnar det bara i ansiktet (hemska tanke) så då blev det flätor. Så om jag inte kommer på skolan imorgon vet vi ju varför ;) (just kidding)

Nej men god natt i alla fall. Schleep tajt. 



Kommentarer
Postat av: erika

sv: haha JAG VET, Lina ;)

2010-11-23 @ 15:26:23
URL: http://percepteur.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback