Saker som förtjänar att sitta på väggarna

Har beställt en affisch. Ska beställa tre till. En annan dag. Imorgon kanske. Ska göra den här lägenheten lite mer, jag. Som jag skrev förut ;) 
Japp.

Orkar inte leta reda på någon bild, lägger in en sen när de har kommit ;) 

Den jag har beställt idag är i alla fall en "Inception" affisch. Alla fyra är från filmer, de andra tre är: Sagan om ringen, Titanic och Harry Potter. Tänkte inte beställa dem idag, men sen insåg jag att det bara fanns en kvar av Inception (som var från en annan hemsida) så då beställde jag den. Fick lite panik liksom ;) Hehe.. 

Nu ska jag läsa lite tror jag. Förresten, blir inte Harry Potter på fredag, Emelies familj hade planerat något utan att säga det till henne. Vi tar det antingen på lördagen, söndagen eller tisdagen efter. Bara vi går så blir jag nöjd :) 


Charmig bild, jag vet. Lyckas alltid rynka pannan.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback