Och så är det snart fredag igen

Veckorna går sådär onormalt fort. Fast i snigel fart. Again with the logic. 

Snart är det fredag igen, var det inte lördag nyss? Men det känns som en evighet sen det var söndag. Logik logik, på hög nivå. 

Idag borde jag ha börjat skissa på min webbsida, och jag borde ha gjort klart min podcast. Jag har ätit godis och tittar på the big bang theory. Tur att jag har till 23.59 imorgon på mig att bli klar med podcasten.

Nu ska jag nog tvätta håret och sen titta på någon film. Eller serie. Något helt enkelt. Tittade på the notebook förut idag också, det var inte en bra idé. Bra film, dålig påverkan. 

Anyway, ska sluta skriva oväsentligheter nu. Jag äter en clementin istället.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback