Nostalgi!

Låtarna från Trolles trafikskola finns på spotify!!! Jag dör! 

NOSTALGI! 



"Han ska inte tro han får smaka några kex. Han är dum, dum dum dumi dumi dum. Man får inte vara dum, då går det inge bra. En huvudknopp v kork det är livsfarligt att ha"

"Den som biter en i örat och hoppar på ens svans. Han är dum, dum dum, dumi dumi dum."

"K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan!" 

Jag älskar Trolle och mina ögon lyser när jag ser min nya fina lista på spotify! :D 
(klicka på "Trolle :D" för min fina spellista)
Trolle :D

"Man är väl bättre än de allra flesta" Haha. Inget fel på självförtroendet ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aaah trafiktrolle :D♥

Gud vad jag älskade det när jag va liten, vi gjorde tillochmed en teater om de på barskolan.

Sen grät jag typ floder när dom slutade med det, måste sno din spellista tror jag ;O :D

2010-11-22 @ 01:19:35
URL: http://lisalas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback