Min ekonomi samarbetar inte.

Nej, god natt, goddag, god eftermiddag, god morgon och hela baletten. Nu ska jag gå och lägga mig. 


Provade den här fina klänningen på bikbok idag. Vill faktiskt ha den. Tror dock inte att min ekonomi klarar av det såhär i juletider. 

Hittade även de här på intranätet. Ett par lite varmare skor som jag till och med skulle gå med på att sätta på fötterna, ni som känner mig bör fatta att det gamla goda uttrycket "KORS I TAKET" passar väldigt bra in nu. 


Tror dock inte att de där skorna ligger inom mina ekonomiska ramar heller. (kan man säga så? :P) 

Aja, sluta skriva meningslöst skit som ingen kommer komma ihåg om en vecka ändå. Här siktar vi inte på hundra år. Det är så uttjatat liksom ;) God natt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback