"Kiss me!" "They're still looking" "It was worth a try"

Kom precis hem från stan med Vanja och Emelie. Först var vi och hämtade ut våra biobiljetter och sen var vi och åt middag i kungshallen. Sen blev det bio. Kalla mig gärna seg, men nej jag har inte sett inception förns nu och det har inte Vanja och Emelie heller. Men gud vilken extremt brutalt bra film! ME LIKE! (Mamma, den vill jag ha i julklapp!!!) 
Alltså allvarligt, jag trodde inte att jag skulle tycka om den för det känns som att man hade alldeles för höga förväntningar på den innan, men mina förväntningar var inte ens i närheten av vad jag tycker om filmen. Har nog aldrig varit så stressad under en film heller, men det var det värt ;) 

Nu sitter Vanja och äter popcorn med dipp och Emelie diskar. Själv ska jag nog dricka lite cola tror jag ;)


Jag och Emelie på nattbussen från Danderyd. (bilden snodd från Vanja) 

Kommentarer
Postat av: maria!

Bästa scenen i filmen!

/M :)

2010-11-02 @ 18:36:15

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback