Just ja, det är ju november nu också..detta är inte en ekonomisk del av året.

Funderar på att börja köpa julklappar snart. Ska inte bli som det alltid blir när jag springer omkring sista veckan (tillsammans med en miljard människor som kör på samma taktik, först till kvarn. Putta in folk i buskarna om det behövs) och ha panik. Nej! Inte i år! 

Vet vad jag ska köpa till två personer, så då kan man väl lika gärna göra det nu? Så att det är gjort sen liksom? 

Råkade ögonshoppa lite ikväll också (gick in på www.amazon.co.uk vid klockan 20.00 och sen bah: är klockan redan 00.20! :O, detta kallar jag lite) kommer nog att bli lite mindre ögonshopping snart och lite mer riktig shopping. Eller ja, jag ska köpa några saker som jag verkligen vill ha. Till lägenheten. För man måste väl ändå få göra om lite om man känner för det eller? Göra det lite mer, jag. Lina. 

Ja, det tänker jag göra. Ska till centrum och titta lite på min plan någon dag också. Tänker inte dela med mig av den än dock, inte för att det är något stort projekt jag har planerat. Mer att jag inte vill skriva det nu utifall det inte blir av sen ;) Hehe..

Nu ska jag äta en macka för det är ju ändå MACKANS månad! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas att du köper julklappar till mig... Jag kan köpa mat till dig, bara jag får presenter! :D

2010-11-09 @ 09:07:28
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback