Julkulor och filmer, mina två svaga punkter.

Var till Täby centrum och hämtade ut mitt paket för ett tag sen :) 

Och detta är min, "jag är sjuk och orkar inte bry mig" frisyr.

I den där ligger den första av mina fyra film posters :D Visar kanske en bild sen, om jag orkar. Eller så gör jag varm oboy och virar in mig i täcket. Vi får se.

Mötte även upp Vanja en kortis också. Vi gick på Åhléns för Vanja skulle köpa en sån där påse som hon köpte igår. Inte för att ni förstår hur den påsen ser ut ;) Haha. Och därifrån lyckades jag få med mig den här skönheten:


Nu speglas ju datorn i julkulan. Så den blir inte lika fin, men fin är den. Fråga Vanja! :D Hehe. 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ojah, så vacker så! :D

2010-11-12 @ 22:42:00
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback