Julkänslan är på topp. Och allt är bara allmänt mysigt :)

Ursäktar för dålig uppdatering. Har haft annat för mig helt enkelt.

Hade den riktigt mysigt på förmiddagen med Vanja the better och Emili von stjopid. :) 

Sen åkte jag in till storastaden och fikade med Julia och Maria. Riktigt kul att träffas igen, det var ju ett tag sen sist. Och sen på vägen hem ångrade jag mig, vände på klacken och gick på bio. HELT SJÄLV. Var faktiskt riktigt mysigt. Och ganska skönt att få vara ensam ett tag. Utan att behöva sitta hemma liksom.. 

Nu ska jag titta på någon film och äta pepparkakor. :)

Några bilder från förmiddagen:


Gröt. Glögg och ljus. 


Klä granen. Vanja knäppte rätt mycket bilder med sin supermankamera också ;) 


Klar! Riktigt nöjd blev jag! :)
Sen släckte vi lampan i taket och åt lite julgodis och lyssnade på julmusik. Riktigt mysigt!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad såg du för nått då? :)

2010-11-28 @ 22:05:44
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback