Jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och titta på alla julkulor.

Var till Täby centrum med Vanja och Emelie idag efter skolan. Vi gick på Åhléns och tittade på juldekorationer och lite julklappar och liknande. Och jag har helt ärligt mer julkänsla just precis nu än vad jag har haft på flera år. Så jag har bestämt mig för att införskaffa en plastgran som ska kläs den första advent. :) För det innebär att jag även får införskaffa massa fina julkulor! :D Och alla som känner mig bör veta att jag är galet besatt av julkulor ;) De är ju så fina och man kan förlora sig i dem totalt. De är helt enkelt underbara.

Så i helgen ska jag, Vanja och Emelie sätta oss på bussen till Arninge och börja "julhandla" lite. (Säger ju att jag vägrar springa omkring den 22 december och köpa julklappar i år. VÄGRAR!) Vi tänkte även besöka Rusta för att se om de har någon plastgran som min ekonomi skulle överleva ;) Om inte annat så kommer det ju att bli roligt :)



Kommentarer
Postat av: ronja från skaaaune

hahaha du och dina jäkla julkulor

2010-11-11 @ 19:37:39

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback