Ibland måste man ju undra om jag mår helt bra..

Om jag vore rik. Alltså så att jag hade något jobb som gjorde att jag fick en jävla massa pengar regelbundet. Då skulle jag helt ärligt ha beställt de här nu. Kom fram till att vi inte har några läxor till imorgon och att jag därför kunde gå in på en av mina favoritsidor (cdon.com) och ögonshoppa. Bestämde mig för att lägga allt jag hittade som jag skulle vilja ha i min varukorg. Det är ju nästan så att jag blev mörkrädd när jag tittade sen..hehe.














Som sagt, undra om det här är helt normalt? Skulle alla de där ens få plats i min bokhylla?? Antagligen inte. Men bra skulle de se ut i min bokhylla i alla fall :) 
Men det som är lite creepy är ju att jag helt ärligt skulle ha tryckt på "till kassan" om min ekonomi hade tillåtit det. (även på längre sikt. Man köper inte filmer för 15000 om man inte verkligen har råd med det. (normala människor kanske inte köper filmer för 15000 även om de har råd med det) Leonardo DiCaprio, de här tycker jag att du ska ge mig i julklapp. Bara för att jag gillar dig ;) Typ..)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback