I ett försök att sammanfatta mina åsikter utan att spoila något.

Kom precis hem från Mr. Potter! :) Nu vill jag ha nästa film! NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU!

Men ja, åsikter var det ju.

Jag skriver som jag skrev på facebook. 
Om mina ögon inte lurar mig så är det the fucking diadem ALL OVER AGAIN!
Men annars var filmen bra! :D 

Men ja, för att vara säker på att mina ögon inte lurar mig ska Vanja kolla det extra noga när hon ska se den med sin lillebror. Jag tänker även besöka biografen en gång till för att verkligen koncentrera mig på ögonblicket där "the movie people" kan ha förstört ALLT. 

Jag gillar inte att ha fel. (gör någon det?) Men i det här fallet har jag nog verkligen hemskt gärna det, om jag ska vara ärlig.




Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback