Hemma

Lyssnar på min nya spotify spellista "sådär lite glitter i tillvaron" och för er som inte fattade det, det är jullåtar :D 

Håller på att packa upp det jag har köpt idag också. Blev inga julklappar, men det hade jag inte tänkt heller ;) Köpte en julgran, julkulor till granen, julpapper, lite annat skoj :) En riktigt trevlig dag med Vanja måste jag säga :D OCh vi kommer så att hamna på Coop forum igen före jul, fattar inte att jag inte köpte de där julkulorna! :'( 

Nu ska jag snart laga något att äta och sen blir det Pirates of the Caribbean - At the world's end. 

Trevligt trevligt :D

Lite roligt, två 16 (snart 17) åringar åker och julshoppar lite. Och vilka affärer går vi på? Rusta och Coop forum ;) 



Kommentarer
Postat av: Vanja

Jamen det är ju inga 16 (snart 17) åringar som helst! Det är de två bästa och mognaste man kan hitta på ett stort avstånd! (Mohaha, Emelie, så går det när man inte är med!)



Och vadå drogad, du är ju söt!! Hur vågar du säga så om en bild JAG har tagit, du borde veta bättre! Du borde verkligen veta att allt jag gör blir perfekt, alltså är bilden också perfekt! Och våga inte säga "men det är ju jag som gör minen på bilden och blablabla" det gills inte!!

2010-11-14 @ 20:06:05
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback