Hemma

Nu är jag tillbaka från Arninge. En riktigt trevlig dag faktiskt :)

Imorgon måste jag plugga hela dagen. Med det menar jag att jag måste läsa diktsamlingar och skriva ner de som jag tycker bäst om. Och sen måste jag kanske "roa" mig lite i photoshop. Webbdesigns uppgift på helgen måste man ju älska! Men jag känner att jag måste ta igen förra lektionen för vi gjorde ju inte så mycket då..

Nu håller jag på att städa. (bestämda att jag måste göra det för att få titta på idol ikväll. Någon ordning får det ju vara. Haha, roligt.) Men visst är det roligt när man hittar tuggummipaket under alla kläder som inte är tomma?? :D Det tycker i alla fall jag. Nu ska jag stryka mina skjortor. Händige Manny.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback