Glömde jag säga att min mobil inte är mycket att hänga i julgranen för tillfället?

Jo, inte nog med att jag lyckades spräcka skärmen för några veckor sedan. Nu har jag lyckats förstöra den ytterligare. Det var dock inte meningen. (No shit Sherlock) men helt bra känns det ju inte.

Tejpad är den nu i alla fall.. 


Syns typ inte, men där jag pekar är det en spricka rakt över skärmen. Ignorera min fina bakgrundsbild ;)


Falling to pieces.

(mamma och pappa, detta är inte alls en pik om att jag vill ha en typ..iPhone i julklapp (annars fyller jag ju år snart också) inte alls..) oj oj oj då, får man ha parenteser i en parentes? Ja, för jag gör som jag vill :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback